TARİHÇE

TARİHÇE

Okulumuz 2015-2016 yılında eğitim öğretime açılmış olup, ara sınıftan kayır aldığı öğrencilerini 2017-2018 eğitim öğretim yılında mezun etmiş olup, kendi bünyesinde 5. Sınıftan itibaren eğitim öğretime devam eden öğrencilerinimezun etmeye devam etmektedir.

14.05.2020 581

 

       Okulumuz tip projede; zemin kat dâhil 4 katlı olup, 24 derslik,1 müdür odası, 2 müdür yardımcısı odası, 1 öğretmenler odası, 1 Adet kütüphane, 1 adet rehberlik servisi, 1 adet mini konferans salonu, okul kantini, 1 adet fen bilimleri laboratuvarı, 1 adet görsel sanatlar dersi sınıfı, 1 adet bilişim teknolojileri ve yazılımı dersi laboratuvarı, 1 adet kız öğrenci mescidi ve 1 adet erkek öğrenci mescidi, 1 adet spor odası bulunmaktadır. Okulumuz içerisinde engelli öğrencilerimizin rahatlıkla eğitim öğretimlerine devam etmesini kolaylaştırıcı 1 adet asansörümüz bulunmaktadır. Okulumuzun etrafındaki  duvar ve üzeri tel örgü ile  çevrili olup binanın önünde ve arkasında içinde çeşme, bahçe içerisinde voleybol, basketbol, futbol sahası ve öğrencilerin rahatça dinlenmelerine imkan tanıyacak kadar genişlikte bahçemiz bulunmaktadır.Okulumuz kaloriferli olup doğalgazla ısıtılmaktadır. Şu anda okulumuzda 313 erkek ve 398 kız öğrenci olmak üzere toplam 711 öğrenci mevcuttur. 1 Müdür 2 Müdür yardımcısı, 29 branş öğretmeni, 1 rehber öğretmeni, 3 hizmetli olmak üzere çalışan personelimiz mevcuttur.

          Okulumuz kısa bir süre içerisinde bölgede tercih edilen bir okul haline gelerek çevrenin eğitim ve kültür merkezi olmuş olup, olmaya da devam edecektir. Okulumuzda sportif, sanatsal ve edebi yarışmalarda ilçe, il ve Türkiye genelinde birçok derecelerimiz bulunmakla beraber gün geçtikçe bu başarılarımıza yenileri eklenmektedir. Akademik başarılarımızda ise geçen 2017-2018 eğitim öğretim yılı itibariyle okulumuzun ilk mezunlarından 7 öğrencimiz nitelikli okul kapsamında öğrenci alan okullara yerleşmişlerdir.2018-2019  eğitim öğretim yılında ise toplamda 15 öürencimiz  nitelikli okul kapsamında öğrenci alan okullara yerleşmişlerdir.